Van logo tot corporate identity,

van advertentie tot brochurelijn...

(en nog veel meer)

ONTWERP

Een sterk ontwerp biedt het vermogen om je te onderscheiden van concurrenten (zowel hoe het eruit ziet, als hoe goed het werkt) en is vaak een belangrijke factor bij de aankoopbeslissing door de consument.

Het belang van goed een goed ontwerp gaat verder dan ‘styling’ alleen. De look & feel van elke communicatie uiting roept de juiste emotie op bij de consument, draagt bij aan het vertrouwen van, en de acceptatie door de doelgroep. Hiermee wordt een ontwerp veel meer dan een mooi plaatje op zich. Het is een doordacht concept van tekst/beeld integratie dat door een eenduidige en herkenbare stijl bijdraagt aan de uitvoering van de communicatie strategie.

Een goed ontwerp kent een balans tussen vorm en functie. Niet alleen in de emotie die het oproept, maar ook in de (technische) toepasbaarheid op diverse communicatie uitingen. Dit biedt een basis voor het consequent hanteren van een herkenbare corporate identity. En draagt daarmee bij aan het onderscheidend vermogen. Met als resultaat dat je steviger in de markt staat.

Wil je meer weten of heb je hulp nodig? Klik dat snel door naar de contactpagina.